середу, 25 жовтня 2017 р.

робота над орфограмами з української мови в 2 класі

Робота над орфограмами
з української мови
в 2 класі

Вч. Стратій Ніна Василівна
2016-2017 н.р.



1.1 Слова переносяться з рядка в рядок складами.
А) Запиши слова — назви осінніх квітів. Поділи слова для переносу.
Хризантема, троянда, чорнобривці, гладіолуси, жоржина.
Хри – зантема, хризан – тема, хриза – нтема, хризанте – ма.
Тро – янда, троя – нда, троян – да.
Чор – нобривці, чо – рнобривці, чорно – бривці, чорноб – ривці, чорнобри – вці, чорнобрив – ці.
Гла – діолуси, гладі – олуси, гладіо – луси, гладіолу – си.
Жо – ржина, жор – жина, жоржи – на,
Б)Спиши, визнач у кожному кількість складів
Очі, березень, лід, мешканці, трава, озеро, колосочки, лілія, ягоди, вовк, галявина, зіронька.
В)Спиши, підкресли двоскладові слова, поділи ці слова для переносу.
У саду дозріли груші, сливи, яблука. Плоди смачні та духмяні. Люди збирають урожай.

1.2 Односкладові слова не переносять.
А) Спиши, підкресли односкладові слова, які не можна переносити.
Липа, бджоли, мед, ось, сад, тумани, рис, піч, фарби, хліб, книга, стіл.
Б) Доповни подані частини слів так, щоб утворилися слова – назви тварин. Підкресли односкладові слова, які не переносяться.
Вов…, лисиц…, ведмі… …, тиг…,бегемо…, сло…, косу… … .
В) Запиши приклади односкладових слів.

1.3 Склад з однієї букви не залишають у рядку і не переносять.
Для переносу слів завжди
Потрібен поділ на склади.
Друге правило звучить так:
Склад з однієї букви лиш —
Не перенось його, облиш.
А) Запиши імена людей, поділяючи для переносу дужками знизу. Зверни увагу на імена, які не можна поділити для переносу. Поясни свою думку.
Ольга, Ігор, Тетяна, Олесь, Петро, Надія.
Б) Запам’ятай імена дітей, які не переносяться.
Іван, Оля, Аля, Орест, Ася, Аня.
В) Спиши, поділяючи слова, які можна переносити, рисками для переносу.
Вербою, водою, ягода, юшка, ялина, яблуко, плаває, читає, бігає, конвалія, Лідія, Марія, ранкова, юнак, їде.

1.4 При переносі з рядка в рядок букви ь і й не відривають від попередньої букви.
1.5 При переносі з рядка в рядок буквосполучення йо, ьо, дж, дз не розриваються.
Це усі повинні знати:
Нас не можна роз’єднати.
Відрізняємось ми чим?
Літер дві, а звук один.
А) Прочитай слова. Спиши, поділяючи рискою на склади для переносу.
Зайчик, гайка, гайок, сойка, піймати, байка, Надійка, район, бойовий, лійка, майор, майонез, знайомий, його, майка. Гладенько, батько, яблунька, тільки, жовтенькі.
Б) Зі слів кожного рядка склади і запиши речення. Випиши імена дітей, поділяючи їх рисками для переносу.
Оленка, в, гуляє, парку, осінньому.
У, склав, портфель, Тарасик, пенал, книжки.
В) Прочитай текст. Випиши слова з й та ь. Поділи їх для переносу.
Друзі Сергійко, Михайлик і Надійка вийшли на вулицю. Пішов дощ. Сергійко розкрив парасольку. Крізь краплинки дощу світило сонце. На небі засяяла райдуга. Яка вона загадкова і мрійлива!
Г) Запиши слова, поділяючи їх для переносу. З виділеним словом склади речення (усно).
Знайомство, знайомий, незнайомка, познайомитися, перезнайомився .
Д) Спиши слова, поділяючи їх для переносу.
Саджають, їжджу, подзвонив, задзижчав, задзюркоче, сиджу, передзвін, віддзеркалює.

1.5 Слова зі збігом приголосних звуків можна переносити по – різному.
А) Прочитай слова. Поясни, як можна по - різному переносити ці слова.
Сонце, сонечко, сонячний, хмарка,хмаринка, хмарний.
Б) Спиши слова, поділяючи їх для переносу.
Батьківщина, батько, майстер, письмо, лінійка, кулька, справжні, каструля.
В) Зазнач кількість букв і звуків у словах.
Ольга, роботящий, їжачок, співає, синє.

2. В українській мові дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу вимовляються дзвінко.
А) Прочитай і відгадай загадку. Чітко вимовляй у словах дзвінкий приголосний звук у кінці слова.
Жовтобокий карапуз
Йшов городом та й загруз.
Бо насіння стільки має,
Що аж боки розпирає.
Через те й загруз ___________ .
Б) Допиши слова за зразком. Прочитай слова парами. Чітко вимовляй дзвінкі приголосні в другому слові кожної пари.
Краби -_________.
Народи - _________.
Скарби - __________.
Гаражі - __________.
Садок - ___________.
Дубок - ___________.
Гудок -___________.
Візок - ___________.
В) Прочитай, добери пропущені букви. Встав їх у слова.
З печі вийняли пирі…ки з сиром. Після обіду подали соло…ке.
У сусідньому са…ку розцвіли розкішні троянди. Між гря…ками протоптали ву…ьку сте…ку.
Г) Допиши слова за зразком. Чітко вимовляй дзвінкі приголосні звуки у другому слові кожної пари.
Один - багато
Зубок - зубки .
Дубок - ________.
Садок - ________.
Голубок - ________.
Горбок - _________.

3. 1 Буква «знак м’якшення»(ь) разом із попередньою буквою позначає на письмі м’який приголосний звук.
Кожна з букв від А до Я
Промовля своє ім’я.
Лиш одна із них німа –
В неї голосу нема.
А) Прочитай уривок з української народної пісні. Назви слова, в яких вживається знак м’якшення.
У мене батько – ясний місяченько,
У мене матінка – ясна зіронька,
У мене братик – ясне сонечко,
У мене сестриця – ясна зоренька.
Б) Встав, де потрібно «знак м’якшення».
Тін…, тин…, сад…, сяд…, лід…, стілец…, місяц…, близ…ко, ал…бом.
В) Поясни прислів’я. Спиши, вставляючи пропущені букви. Добери до виділених слів протилежні за значенням.
Кінец… діло хвалит… . Хто робит… - той голий не ходит… . Листя без вітру не шелестит… . Заєц… спит…, та очей не жмурит… .

3.2 М’якість приголосного перед о позначається знаком м’якшення (ь).
А) Спиши, змінюючи слова за зразком.
Зразок. Житній – житнього.
Вечірній - _______________, синій - _________, пізній - __________, домашній - ________, ближній - ________, осінній - ___________ .
Б) Спиши, вставляючи замість крапок буквосполучення йо або ьо. Випиши слова з буквосполученням ьо. Поділи рискою для переносу.
Л… … тчик веде літак на посадку. На будівельному майданчику працює під … … мний кран. С… … годні … … сип відвідав зоопарк.
В) Спиши лише ті слова, які можна переносити. Поділи їх рисками для переносу.
Льотчик, льон, сьомий, рульовий, працьовитий, льох, сльози, тіньовий.

4. 1 М’який подовжений звук позначається на письмі двома однаковими буквами.
А) Прочитай вірш. Вимов виділені слова. Чим вони відрізняються? Випиши їх парами. Зроби висновок про те, як означаються на письмі подовжені м’які звуки.
В маленької Соні
Ще віченьки сонні.
Мама каже Вані:
- Не сиди у ванні.
Погукай ще Митю
Хай збереться миттю.
Часу небагато -
Їдемо до тата.
Б) Поясни прислів’я. Спиши. Встав пропущені букви.
Зна… … я робить жи… …я прекрасним. Вче… … я світ, а невче… …я - тьма. Буде терпі… … я – буде й умі… … я.
В) Зміни слова так, щоб утворилися слова з подовженими м’якими приголосними звуками.
Зразок. Жити – життя.
Жити, смітити, уміти, говорити, розуміти, знати.
Г) Спиши, вставляючи, де потрібно, ще одну букву.
Щаст…я, узліс…я, лист…я, умін…я, неділ…я, осін…ій, капел…юх, жит…я, майстрин…я, ріл…я.

4.2 Слова з м’якими подовженими приголосними звуками можна переносити по – різному: жи- ття, жит- тя.
А) Спиши, вставляючи пропущені букви. Вертикальними лініями поділи їх для переносу.
Обли… …я, віта… …я, коло... …, узбі… …я. знаря… …я, зі… …я, бага… …я, пла… …я, коло… …я, гі… …я, взу… …я, щебета… …я.

5.1 Апостроф ставиться після букв б, п, в, м, ф, р перед я, ю, є, ї, які позначають два звуки: [йа],[ йу],[ йе],[йї].
А) Спиши слова. Підкресли букви, між якими ставиться апостроф.
Здоров’я, матір’ю, під’їзд, б’ють, солов’ї, п’ять, м'ясо, комп’ютер.
Б) Прочитай народні прикмети. Випиши слова з апострофом. Підкресли букви, між якими стоїть апостроф.
Рум’яний вечір і сірий ранок – на хорошу погоду. Птахи в’ють гнізда на сонячній стороні – на холодне літо. Галки сідають на верхів’я дерев – до тепла.
В) Запиши, хто у кого.
У горобця – гороб’та.
У ластівки - … .
У голуба - … .
У солов’я - … .
у яструба - … .
Г) Утвори і запиши слова. Чи скрізь треба ставити апостроф? З одним із утворених слів склади і запиши речення.
Зразок. Солома – солом’яний.
Дерево, олово, камінь, риба, морква, торф, різдво, мавпа.

5.2 Під час переносу слів апостроф не відокремлюють від попередньої букви.
А) Прочитай і поясни прислів’я. випиши слова з апострофом, поділяючи їх для переносу.
Ранні пташки воду п’ють, а пізні – слізки ллють. Мати однією рукою б’є, а другою гладить. Був би сад, а солов’ї прилетять.
Б) Відгадай загадки. Випиши слова з апострофом. Поділи їх на склади для переносу, де це можливо
Поля скляні, дороги дерев’яні. Плету хлівець на четверо овець, а на
п’яту - окремо. Не кінь, не віл, а прив’язаний. Не п’є – живе, а
нап’ється – умре. Не пташка, а з пір’ям. Б’ють – не плаче, вгору скаче.
Слова для довідок: вікно, рукавичка, гарбуз, м’яч, подушка, вогонь.
В) Зі слів кожного рядка склади і запиши речення. Де можна, поділи слова з апострофом для переносу.
1. Маленька, п’є, молочко, Мар’янка.
2. Реп’ях, дороги, росте, край, колючий.

6.1 Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.
А) Прочитай. Спиши. Підкресли імена, по батькові та прізвища людей.
На уроці читання Оксана Михайлівна прочитала нам казку Івана Яковича Франка «Фарбований лис». Марія Матвійчук та Михайло Давидюк намалювали ілюстрації до казки. Мирослава Данилко виліпила з пластиліну кумедного лиса.
Б) Прочитай. Спиши. Вставляй з дужок потрібні букви. Знати про своє ім’я людині і цікаво і корисно.
(Г,г)анна – ласкава, милостива. (З,з)оя – життя, (К,к)атерина – чиста. (Л,л)ариса чайка, а (О,о)лена – сонячна, (Т,т)етяна – доля, (О,о)лег – святий, (І,і)гор – охоронець добра, (Т,т)арас – бунтівник, (Ю,ю)рій – земний.
В) Прочитай. Випиши імена та прізвища відомих українських спортсменів. Запиши, яких спортсменів знаєш ти.
Віталій і Володимир Клички – відомі усьому світові спортсмени. Також усі знають українських футболістів Олега Блохіна та Андрія Шевченка. Прославив свою Батьківщину і чемпіон Олімпійських ігор зі стрибків у висоту з жердиною Сергій Бубка.

6.2 Велика буква у кличках тварин.
А) Добери з дужок до слів – назв кличку тварин. Запиши за зразком.
Зразок. Кінь Орлик.
Корова, папуга, кіт, пес.
(Рябко, Кеша, Лиска, Орлик, Мурчик)
Б) Випиши слова – клички тварин.
Після уроків діти прийшли на ферму. Таня годує корову Ягоду, Іра - Квітку, Мар’янка – Зозулю, а маленька Валя – Красуню. Юрко і Петрик напувають лошат Соколика і Булата. А кролика Сірка доглядає Тимур.
В) Прочитай. Випиши клички котів. Запиши ті, які відомі тобі.
Найбагатший кіт – американець Чарлі Чан. Найбільший кіт – Хомі. Його маса 27 кілограмів, а тіло – майже метр! Австралійський кіт Пус прожив на світі 36 років. Киця Датсі з Америки подарувала господарям 420 кошенят.
Г) Добери загальну назву для кожної групи слів.
Жучка, Рябуха, Пушок, Сніжок, Красуля, Рекс, Стрілка.

6.3 Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок.
А) Прочитай речення. Спиши і підкресли назви міст, сіл і річок.
Місто Полтава стоїть на річці Лтава. Князь Данило Галицький заснував місто і назвав його Львів, на честь свого сина Лева.
У місті Щасливому живуть щасливі люди. У селі Зеленому ростуть зелені верби.
Б) Запиши словосполучення, дібравши з дужок відповідні власні назви.
Місто …, село…, річка…, країна … .
(Дністер, Губиниха, Україна, Харків)
В) Утвори назви міст від її мешканців.
Зразок. Киянин – Київ.
Львів’янин - …, харків’янин - …, одесит - …, полтавчанин - …,
донеччанин - … .

7. Правопис прийменників зі словами.
А) Спиши, розкриваючи дужки.
Човен (від)плив (від) берега.
(На) дорогу (на)повзли равлики.
Рибалки (до)їхали (до)річки.
Б) Встав пропущені прийменники.
Ліс служить людині. Він дає … будівництва матеріал. … дерева виготовляють папір. Люди збирають … лісі гриби і ягоди. … країні оберігають ліси. Їх не рубають … потреби. …місці вирубаних знову насаджують молоді ліси.
В) Спиши. Підкресли прийменники.
На квітоньці бджілка сиділа в саду.
Напевно, та квітка була у меду.
Напевно, та квітка солодка була,
І меду на ній назбирала бджола.
Занесла у вулик, а пасічник – дід
Нам з вулика меду приніс на обід.

Словникові слова
2 клас
Збірка практичних завдань і вправ

Список слів, вимову і правопис яких учні повинні запам’ятати у 2 класі

Алфавіт, Батьківщина, будь ласка, ведмідь, вересень, вулиця, герой, диван, дитина, духмяний, дятел, жайворонок, завдання, заєць, календар, килим, медаль, метро, неділя, ноутбук, ознака, помилка, понеділок, предмет, середа, співчуття, театр, червоний, черговий, черевики, чернетка, четвер.

ЛЕКСИКО-ОРФОГРАФІЧНІ ВПРАВИ
 Впиши у слова букву, яка позначає, м’якість приголосних звуків.
Заєц__
Медал__
 Поясни, як позначена м’якість приголосних звуків у словах.
Ведм__д__, нед__л__.
 Встав пропущені букви. Постав правильно наголос та прочитай ці слова.
В…дмідь, вул…ця, кал…ндар, н…діля, пом…илка, пон…ділок, т…атр, ч…твер.
 Впиши букви, що позначають голосні звуки.
М__д__ль, к__л__нд__р, ч__рв__н__й.
 Розпізнай приголосні звуки в словах.
Ду__мяний, вира_но, по_илка.

 Встав пропущені слова. Запиши по одному словниковому слову з наголосом на першому, другому, третьому складі.









Встав пропущені букви.

Місто Ліс Школа
в__дмідь Кал_ндар
м__тро
в_р_сень дят__л
пом__лка
ч_рнетка
т__атр
 Вилучи зайву букву та запиши слова правильно. Перевір правильність запису за орфографічним словником. Постав наголос та вимови правильно записані слова, промовляючи їх по складах.
Вурлиця - ___________________________
Меторо - ___________________________
Зайєць - ___________________________
Дознака - ___________________________
Килдим - ___________________________
Рюкозак- ___________________________

 Прочитай слова: помилка, середа, четвер, ноутбук, неділя, понеділок, предмет. Запиши тільки ті, у яких наголошений другий склад. Постав наголос. Запиши слова, що називають дні тижня.
____________________________________________________________________________________________________________________________________

 Поділи рядки букв на слова. Запиши прислів’я. Усно назви кількість букв і звуків у словникових словах.
Поганийзаєцьіпенькабоїться.
_________________________________________________________________
Матерікожноїдитинижалко.
_________________________________________________________________
Силагерояневм’язах,авсерці.
_________________________________________________________________

 За допомогою стрілок «збери» прислів’я. Запиши вираз. Поясни, як ти його розумієш.








 Поясни значення виразів. Спиши.
Буде і на нашій вулиці свято.
________________________________________________________________
Герой помирає – подвиги його живуть.
________________________________________________________________


 Знайди і підкресли у реченні слово, що відповідає на запитання який?
Черговий учень полив квіти.
 Встав пропущені букви. З одним із слів склади та запиши речення.
 Батьківщ…на, жа…воронок, завда……я, м…тро, пон…ділок, п’ятн…ця, сер…да, ч…ревики,
 Спиши перший вірш. Підкресли словникові слова в обох текстах.

Я по вулиці іду, я співаю на ходу,
І підспівують дерева за парканом у саду.
Тамара Коломієць
На узліссі, під горою в шумі верховіть
Невмирущому герою пам’ятник стоїть.
Микола Упеник

 Спиши вірші. Підкресли словникові слова в обох текстах.
Сьогодні Маринка уроків не знала:
Домашнє завдання в Галинки списала.
Грицько Бойко
Сміється сонечко вгорі.
В метро вбігають школярі.
Марія Познанська.
ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ

Добери слова близькі за значенням.
Батьківщина - _________________________________________________
Дитина - ______________________________________________________
Встав у речення словникові слова.
Ведмідь - це звір, а ___________________, ________________ - це птахи. _______________________ - це назва місяця, а ____________, ________________, ________________, - це назви днів тижня.
Заміни слова за принципом: один – багато.
Вулиця - ____________, герой - _________, диван - _____________, килим - ____________, рюкзак-__________, чернетка-____________.
«Оживи» предмети за зразком: банк – банкір.
Бібліотека - __________, килим - ___________, предмет- ______________, співчуття-___________,
Впиши у дужки запитання, на які відповідають слова.
(_______?) медаль
(_______?) помилка
(_______?) театр
(_______?) ноутбук
(_______?) жайворонок
(_______?) предмет
(_______?) п’ятниця
(_______?) співчуття

Продовж речення.
Театр – це ________________________________________.
Метро – це _______________________________________.
Чернетка – це ____________________________________ .
Прочитай слова. Підкресли тільки ті, що відповідають на запитання який? Склади з цими словами речення.
Дитина, килим, черговий, неділя, ознака, театр, червоний.

Розв’яжи приклади.
а б в г
1 ди на тел Ре
2 ти дя ван Сень
3 чи ве тан ня

1а + 2а + 1б = _______________________________,
3а + 3в + 3г = _______________________________,
2б+1в = ____________________________________,
3б+1г+2г = _________________________________,
1а+2в = ____________________________________.
Побудуй речення, у яких є повідомлення.
Диван - _____________________________________.
Завдання - ___________________________________.
Шістнадцять - ________________________________.
З’єднай між собою слова: червоний, черевики; червона, килим. Склади і запиши з цими словосполученнями речення. __________________________________________________________________________________________________________________________
Добери спільнокореневі слова за питанням що робити?

Червоний - ____________________,Учитель - ____________________,
Помилка - _________________.
Розташуй слова за алфавітом:
вулиця, медаль, вересень, черговий, читання, ведмідь, духмяний, співчуття,будь ласка, на добраніч. Склади і запиши речення зі словом духмяний.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Добери та запиши спільнокореневі слова.
Театр - ___________________________________________________________.
Учитель - _________________________________________________________.
Читання - ________________________________________________________.
o Букви вставляй – слово читай!
Кил…м, парасол…ка, гор…зонт, хв…лина, ч…рговий, жа…воронок, н…діля, , д…ктант, вер…сен…, т…атр, пон…д…лок, п’ятн…иця,на добр…ніч, рюк…зак,с…реда.
o Букви вставляй – слово читай!
Бат…к…вщ…на, заєц…, т…л…візор, портфел…, ст…лец…, ч…р…вики, н…діля, с…р…да, ч…твер, кал…ндар, л…стопад, в…дмідь.
o Букви вставляй – слова читай!
Ч…рговий, т…атр, ч…твер, кил…м, пр…дмет, кит…ця, л…стопад,поми..к…, Бат…ківщ…на, ол…н…, Ки…в, за…ц…, б…бл…отека, м…тро, пр…звище,черн…тка.
o Букви вставляй – слово читай!
В…разно, вер…сен…, л…тера, олен…,, пр…дмет, (К/к)иїв, алфав…т, б…бл…отека, завда(н, нн)я, но…тбук.
КРОСВОРДИ

Слова вгадаєш – слово пізнаєш!

1
2
3
4
5
6
7
1.Останній день тижня.
2.М’які меблі.
3.Предмет, що підкаже місяць, число, день тижня.
4.Лісовий птах,який міцним дзьобом дістає їжу з щілин кори дерев.
5.Місце, де можна подивитись виставу.
6.Країна, в якій ми живемо.
7.Предмет, куди складаємо шкільні речі
o Подумай, які букви заховалися. Впиши слова у клітинки кросворду.
Учит__ль.
Ба__ьків__щина.
Вер__с__нь.
Укра__на.
К__л__ндар.
Яс__н.
М__даль.
Кил__м.
Завда__я.

2 К
3 Р
М О В А
4 Ї
5 Н
6 С
7 Ь

9 А














o Допиши склади, щоб вийшло слово.
______-ван, озна-______,чет-______, ______-даль.
o Слова вгадаєш – слово пізнаєш!

1
2
3
4
5
6
7
8

1.Що означає іменник?
2. Що означає прикметник?
3.Четвертий день тижня.
4.Ми ходимо туди на вистави.
5.Хто керує машиною?
6.Місяць, коли діти йдуть до школи.
7. Лісовий птах з гострим міцним дзьобом.
8.Довговухий стрибунець, що всього боїться.

Відгадай загадки та впиши у клітинки кросворду слова відгадки.

1 Т

3 А
4 Р
5 И
6 Н
7 И
1.Дзьоб міцний він має,
Дерева ним довбає.
2.Волохатий дід усю зиму спить.
3.Він із казки, він із пісні,
В нього зубки, як залізні,
Капустину він гризе,
Зветься звір на букву «з».
4.Що за пташка в небі в’ється і співає, і сміється?
5. Що за тварини такі усі в колючках?
6.Розкішні ноги має, у лісі проживає.
7. Відлітають за моря у краї далекі,
На будинках гнізда в’ють,
Звуть птахів …
МОВНІ ІГРИ
 Гра «Розсипанка». Букви у порядок розставляй, словникові слова читай.
цьєаЗ __________________ чуСпівятт _____________________
летяД __________________ медтПре _____________________
іляНед __________________ Терат _____________________
нивзаКо __________________ виЧекире _____________________
 Гра «Додавання»
Додай слівце – вгадай, хто (що) це?
Перший день тижня _________________. Україна – ___________________.
На підлозі лежить м’який _____________. Ми зварили борщ у великій ____________________. Підземний вид транспорту _____________________.
Всі дерева вкрив срібний ____________. Четвертий день тижня ___________.
 Додай слівце – вгадай хто (що) це?
Маленький довговухий ___________. Великий клишоногий ______________.
Столиця України ___________. Ми читаємо на уроці ___________________.
Я добре виконав ________________. В залі йдуть спортивні ______________.
Одинадцятий місяць _______________.
 Гра «Загубились голосні». Голосні вставляй, правопис слів запам’ятай.
Б__тьк__вщ__н__, в__дм__д__, в__р__с__нь, в__л__ц__, д__в__н, з____ць, к__л__нд__р, к__л__м, з__вд__нн__, д__т__л, ж__йв__р__н__к, м__тр__, н__д__л__, р____кз__к,сп__вч__тт__,ч__рн__тк__.
 Гра «Чарівний ланцюжок». Слова у ланцюжку шукай, їх правопис пам’ятай!
Вулицяп’ятниця____________________________________________________.
Диваннеділядятел __________________________________________________.
Понеділокилимознака______________________________________________
Метрозаєцьдиктант________________________________________________.
ЗАГАДКИ

 Загадки відгадай – словникові слова читай!
Спинку і підруччя має,
Людина на ньому відпочиває. ______________________
Залізниця, що під землею спускаються,
Вже по-іншому називається. ______________________
Учитель дав мені завдання,
Я приступаю до … ___________________________
Білу і сіру шубки має,
Двічі на рік він їх міняє. ___________________________
Середній день у тижні неспроста
Має назву … ________________________________
Актори, ляльки, маски, п’єси,
Пісні й танці тут живуть.
Цей дім … __________________________ люди звуть.
Дерево на букву «я» -
Кучерява голова. ________________________________
Вчитель після привітання
Нам задав важке … ___________________________
 Відгадай загадки. Запиши слова-відгадки. Підкресли орфограми.
У всім світі одна, усім потрібна вона. (________________________)
Улітку наїдається, а взимку висипляється. (____________________)
Вдень з ногами, а вночі без ніг. (_____________________________)
Я четвертий батьків син, а дітей у нього сім. (__________________)
 Відгадай загадки. Зроби звуко-буквенний аналіз слів-відгадок.
День вихідний для забав і дозвілля
Останній у тижні. Як зветься? (_______________________)
Спить, а очей не зажмуряє. (___________________)
Нагорода за відмінні успіхи, трудові та бойові подвиги (_____________)

Косолапий, вайлуватий, волохатий і м’який. Рід нам спробуйте назвати і вгадайте, хто такий? (________________)

Немає коментарів:

Дописати коментар